Landelijk Asbestvolgsysteem

Zakelijk

Versie: 4.10.5
Datum: 24-06-2022


Welkom bij het Landelijk Asbestvolgsysteem

Helpdesk:

LAVS is 2 december wegens onderhoud tijdelijk niet bereikbaar.

Op vrijdagochtend 2 december 2022 van 9.00 uur tot 10.00 uur is het niet mogelijk om in het Landelijk Asbestvolgsysteem (LAVS) in te loggen met eHerkenning.

De helpdesk LAVS raadt u aan om uw werkzaamheden in het LAVS die ochtend om 8.45 uur af te ronden en na 10.00 uur weer aan te melden. Openstaande sessies worden om 9.00 uur automatisch afgesloten en niet-opgeslagen gegevens kunnen verloren gaan.

Onderhoudswerkzaamheden

De leverancier voor identiteits- en toegangsbeheer OneWelcome, die voor een veilige verbinding met het LAVS zorgt, voert die ochtend onderhoud uit op hun infrastructuur.

BACC:

Voor de BACC omgeving zal OneWelcome dit onderhoud op hun infrastructuur uitvoeren op woensdag 30 november. Omdat het LAVS gedurende die periode tijdelijk geen verbinding heeft met one-welcome, kan het aanmelden op deze (BACC) omgeving op woensdag tijdelijk niet mogelijk zijn. De overige functionaliteiten van het LAVS zijn wel beschikbaar.

De LAVS helpdesk is telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 tot 17.00 op telefoonnummer 088 797 07 90.

U kunt uw vraag ook stellen via dit contactformulier of per e-mail (helpdesk.iplo@rws.nl). Zo nodig neemt een medewerker telefonisch contact op. Vermeld daarom uw telefoonnummer. Ervaart u een storing? Vermeld dan 'storing' in het onderwerp van de e-mail.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klik hier voor de Algemene voorwaarde voor aanmelden op het Landelijk Abestvolgsysteem