Welkom bij het Landelijk Asbestvolgsysteem
Gepland onderhoud 20 november
Op donderdag 20 november2025 kunt u tussen 9.00 en 10.00 uur kort problemen ondervinden met inloggen op het Landelijk Asbestvolgsysteem (LAVS). Wij adviseren u om 10 minuten te wachten en het dan nogmaals te proberen. Onze excuses voor deze onderbreking. Mocht u vragen hebben, neem dan contact op met de helpdesk LAVS.
Aankondiging onderhoud LAVS eind november, begin december
Binnenkort wordt onderhoud uitgevoerd aan het LAVS. Dit onderhoud is onderdeel van een reeks verbeteringen aan het LAVS. Eerder dit jaar werd het LAVS overgezet naar een nieuw serverplatform. Deze acties zijn onderdeel van instandhouding van het LAVS en borgen een betere performance, stabiliteit en beschikbaarheid van het LAVS.
In de onderhoudsrelease 4.20.0 van eind november, begin december, worden technische componenten vervangen. De gebruiker zal alleen merken dat de look and feel van het LAVS anders is. Verder bevat deze versie geen functionele wijzigingen voor de eindgebruiker.
Binnenkort informeren wij u over het exacte moment waarop dit onderhoud zal plaatsvinden. Mocht u vragen hebben, neem dan contact op met de helpdesk LAVS.
Heeft u een vraag over het Landelijk Asbestvolgsysteem?
Mogelijk vindt u het antwoord bij de veelgestelde vragen op onze site. Of neem contact op met de LAVS helpdesk. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 tot 17.00 op telefoonnummer 088 797 07 90.
U kunt uw vraag ook stellen via het vragenformulier LAVS of per e-mail (helpdesk.iplo@rws.nl). Zo nodig neemt een medewerker telefonisch contact op. Vermeld daarom uw telefoonnummer. Ervaart u een storing? Vermeld dan 'storing' in het onderwerp van de e-mail.